Przejdź do treści

+48 (61) 285-40-31

numer telefonu

sekretariat@szpitalsredzki.pl

adres e-mail
Na obrazku widnieją logotypy: Fundusze Europejskie Program Regionalny, Rzeczpospolita Polska, Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. - Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię Covid-19

Informacja Dla Pacjenta Dotycząca Dokonywania Segregacji Medycznej

• Każdy pacjent, który dociera samodzielnie do szpitala pobiera z biletomatu numer z TOPSOR (następuje rozpoczęcie pomiaru czasu), przechodzi do poczekalni i oczekuje na wezwanie do rejestracji.
• Rejestrator wzywa i rejestruje pacjenta w systemie HIS szpitala i wprowadza numer TOPSOR do HIS (dane pacjenta zostają przesłane z HIS do TOPSOR), a następnie pacjent przechodzi do stanowiska triażu.
• Triażysta przeprowadzi niezwłocznie wstępne badanie (triaż), w wyniku, którego pacjent zakwalifikowany zostanie do jednej z pięciu kategorii oznaczonych kolorem. Poszczególne kolory oznaczać będą stopień pilności oczekiwania na wizytę lekarską. Każdy przypisany kolor determinuje również maksymalny czas przyjęcia pacjenta.
 kolor czerwony – oznacza natychmiastowy kontakt z lekarzem
 kolor pomarańczowy – oznacza czas oczekiwania na pierwszy kontakt z lekarzem do 10 minut
 kolor żółty – oznacza czas oczekiwania na pierwszy kontakt z lekarzem do 60 minut
 kolor zielony – oznacza czas oczekiwania na pierwszy kontakt z lekarzem do 120 minut
 kolor niebieski – oznacza czas oczekiwania na pierwszy kontakt z lekarzem do 240 minut
• Po zakwalifikowaniu pacjenta do jednej z pięciu kategorii określających priorytetowość udzielenia pomocy lekarskiej, pacjent lub jego opiekun lub osoba towarzysząca zostaje poinformowana przez ratownika medycznego do której kategorii została przydzielona i jaki jest maksymalny czas oczekiwania na pierwszy kontakt z lekarzem. Pacjent przechodzi do poczekalni i oczekuje na wezwanie przez lekarza lub jest transportowany do wybranego obszaru SOR.
• W przypadku pacjenta, który jest przywieziony do szpitala przez ZRM, kierownik ZRM pobiera numerek TOPSOR (następuje rozpoczęcie pomiaru czasu), który z kartą przekazania ZRM idzie do triażysty i przekazuje mu dokumentację a następnie przekazuje pacjenta na Oddział SOR.

Sympatyczny, oddany chorym zespół specjalistów to ludzie z doświadczeniem, entuzjastycznie nastawieni do swojej pracy. Organizacja Oddziału zapewnia chorym powrót do zdrowia w godnych warunkach oraz ciepłej i życzliwej atmosferze.